Шановні друзі!

 ЗагривийВітаємо Вас на сторінках офіційного сайту Звягельської районної ради.

       Даний сайт створено з метою реалізації відкритості та прозорості діяльності районної ради, відповідальності та звітності перед громадою, а також забезпечення права жителів району на одержання достовірної інформації щодо роботи органів і посадових осіб місцевого самоврядування.
      На нашому сайті також діє система обговорення актуальних питань соціально-економічного, громадського, політичного життя району. Тому, закликаю громадян з активною життєвою позицією взяти участь в обговоренні проблемних питань, а також чекаємо Ваших цікавих пропозицій.
     Сподіваємося, що інформація, яку ми оприлюднюємо стане в нагоді усім, хто цікавиться історією та сьогоденням Звягельщини.

З повагою
Голова Звягельської районної ради                            

   Артур Загривий

Останні новини

Кабінет клієнта системи БПД: як зареєструватися?

БПД

Вже декілька днів, як у наших громадян є можливість скористатись новим сервісом системи безоплатної правової допомоги - Кабінетом клієнта. Поки що Кабінет працює у тестовому режимі та надає можливість отримати онлайн безоплатну первинну правову допомогу.

Для отримання доступу до Кабінету клієнта необхідно здійснити 3 прості кроки:

1.Зайти на сайт системи безоплатної правової допомоги - https://www.legalaid.gov.ua/

2.У вкладці «Клієнтам» перейти до розділу «Кабінет клієнта» та зареєструватися.

3.Ввести адресу особистої електронної пошти, на яку надійде лист із посиланням для створення пароля від облікового запису.

Зареєстрований клієнт може увійти до головної сторінки кабінету, яка містить такі інформаційні блоки:

- Налаштування профілю користувача; 

- Меню; 

- Безоплатна первинна правова допомога: 

  • історія поданих звернень, що містить всі запитання, які раніше надсилав користувач, та відповіді на них;
  • деталі звернень
  • статус поданої заявки.

Натиснувши «Подати нове звернення», користувач за допомогою форми може надіслати правове запитання, в разі потреби – завантажити супутні документи.

Після того, як працівник системи БПД підготує консультацію або роз’яснення щодо поставленого запитання, відповідь надійде в особистий кабінет клієнта, про що він отримає повідомлення. У разі потреби, можна уточнити запитання, все відбувається у форматі чату.

В налаштуваннях профілю, у клієнта є можливість надіслати відгук про якість сервісу та наданої правової допомоги.

Згодом з’являться додаткові функції. Зокрема, можна буде звернутись із заявою про надання безоплатної вторинної правової допомоги, за умови наявності кваліфікованого електронного підпису.

Інструкція з реєстрації у Кабінеті Координаційний центр з надання правової допомоги.

Джерело: https://bit.ly/3g67a3U

 

Ви тут:Головна Кабінет клієнта системи БПД: як зареєструватися?