Шановні друзі!

 ЗагривийВітаємо Вас на сторінках офіційного сайту Звягельської районної ради.

       Даний сайт створено з метою реалізації відкритості та прозорості діяльності районної ради, відповідальності та звітності перед громадою, а також забезпечення права жителів району на одержання достовірної інформації щодо роботи органів і посадових осіб місцевого самоврядування.
      На нашому сайті також діє система обговорення актуальних питань соціально-економічного, громадського, політичного життя району. Тому, закликаю громадян з активною життєвою позицією взяти участь в обговоренні проблемних питань, а також чекаємо Ваших цікавих пропозицій.
     Сподіваємося, що інформація, яку ми оприлюднюємо стане в нагоді усім, хто цікавиться історією та сьогоденням Звягельщини.

З повагою
Голова Звягельської районної ради                            

   Артур Загривий

Останні новини

Які ресурси - корисні телефони, сайти та сторінки у соцмережах - допоможуть знайти потрібну інформацію пацієнту?

ресурси

1. Контакт-центр НСЗУ за номером 16-77. Всі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безоплатні. Оператори контакт-центру відповідають на дзвінки з 9:00 до 18:00 год. в офіційно робочі дні. В інший час спрацьовує автовідповідач, який в автоматичному режимі здатний надати відповіді на більшість питань.

Зателефонувавши на 16-77, можна дізнатись:

-Де знайти сімейного лікаря, терапевта або педіатра, з яким можна укласти декларацію та що входить до безоплатного пакету послуг на первинній ланці?

-Чи надає найближча або будь-яка інша лікарня відповідну медичну допомогу в межах Програми медичних гарантій?

-Який обсяг меддопомоги є безоплатним за відповідними пакетами медичних послуг?

-Які препарати входять до програми “Доступні ліки” і де знаходиться найближча аптека з “Доступними ліками”?

-Що таке електронне направлення та як ним скористатись?

-Як правильно подати скаргу, якщо відмовляють у консультації або обстеженні за електронним направленням або безоплатній медичній допомозі в межах Програми медичних гарантій?

Це - лише частковий перелік питань, на які дає відповіді контакт-центр НСЗУ.

2. Дашборди на сайті НСЗУ

Зокрема, сайт містить понад 20 дашбордів. З їх допомогою пацієнт може дізнатися:

-які послуги за Програмою медичних гарантій надає будь-який заклад охорони здоров’я, що підписав договір з НСЗУ https://nszu.gov.ua/e-data/dashboard/pmg-contracts;

-де можна укласти декларацію та з яким лікарем https://nszu.gov.ua/e-data/dashboard/pmd-map;

-скільки грошей отримав медзаклад від НСЗУ та за які послуги https://nszu.gov.ua/e-data/dashboard/pmg-pay;

-скільки та де саме розташовані лікарні, які надають стаціонарну допомогу пацієнтам з коронавірусом https://nszu.gov.ua/e-data/dashboard/likarni-covid, а також які саме ліки пацієнти з COVID-19 можуть отримувати безоплатно і чи наявні вони у певному медичному закладі https://nszu.gov.ua/e-data/dashboard/covid-drugs-inventory.

Зверніть увагу, що дашбордами зручніше користуватись зі стаціонарних ПК.

3. Корисні вкладки на сайті НСЗУ

Так, відвідавши наш сайт https://nszu.gov.ua можна побачити:

-які саме послуги входять до Програми медичних гарантій і, відповідно, є безоплатними https://nszu.gov.ua/vimogi-pmg-2021. Для цього потрібно перейти за посиланням, знайти необхідну послугу та відкрити файл зі специфікацією;

-електронну форму на вкладці “Громадянам”, за допомогою якої легко подати скаргу НСЗУ, якщо у лікарні безпідставно відмовили в наданні послуги пацієнту чи вимагали гроші https://nszu.gov.ua/gromady.../osobistij-prijom/citizen-form;

-електронну карту аптек-учасниць програми реімбурсації лікарських засобів “Доступні ліки” та актуальний список лікарських засобів, які входять до програми https://nszu.gov.ua/ogoloshennya-pro.../dostupni-liky.

4. Телаграм-канал НСЗУ https://t.me/NSZU_gov та сторінка у фейсбуці НСЗУ для пацієнта.

Підписуйтесь, щоб отримувати найсвіжішу інформацію про найактуальніші цифри та дані щодо ситуації з пандемією, алгоритми дій пацієнтів з симптомами COVID-19, про права, правила та маршрути пацієнта в системі охорони здоров’я.

Джерело: https://www.facebook.com/103797864593681/posts/303710294602436/

Ви тут:Головна Які ресурси - корисні телефони, сайти та сторінки у соцмережах - допоможуть знайти потрібну інформацію пацієнту?