Останні новини
Які ресурси - корисні телефони, сайти та сторінки у соцмережах - допоможуть знайти потрібну інформацію пацієнту?
- Створено: 07 травня 2021
1. Контакт-центр НСЗУ за номером 16-77. Всі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безоплатні. Оператори контакт-центру відповідають на дзвінки з 9:00 до 18:00 год. в офіційно робочі дні. В інший час спрацьовує автовідповідач, який в автоматичному режимі здатний надати відповіді на більшість питань.
Зателефонувавши на 16-77, можна дізнатись:
-Де знайти сімейного лікаря, терапевта або педіатра, з яким можна укласти декларацію та що входить до безоплатного пакету послуг на первинній ланці?
-Чи надає найближча або будь-яка інша лікарня відповідну медичну допомогу в межах Програми медичних гарантій?
-Який обсяг меддопомоги є безоплатним за відповідними пакетами медичних послуг?
-Які препарати входять до програми “Доступні ліки” і де знаходиться найближча аптека з “Доступними ліками”?
-Що таке електронне направлення та як ним скористатись?
-Як правильно подати скаргу, якщо відмовляють у консультації або обстеженні за електронним направленням або безоплатній медичній допомозі в межах Програми медичних гарантій?
Це - лише частковий перелік питань, на які дає відповіді контакт-центр НСЗУ.
2. Дашборди на сайті НСЗУ
Зокрема, сайт містить понад 20 дашбордів. З їх допомогою пацієнт може дізнатися:
-які послуги за Програмою медичних гарантій надає будь-який заклад охорони здоров’я, що підписав договір з НСЗУ https://nszu.gov.ua/e-data/dashboard/pmg-contracts;
-де можна укласти декларацію та з яким лікарем https://nszu.gov.ua/e-data/dashboard/pmd-map;
-скільки грошей отримав медзаклад від НСЗУ та за які послуги https://nszu.gov.ua/e-data/dashboard/pmg-pay;
-скільки та де саме розташовані лікарні, які надають стаціонарну допомогу пацієнтам з коронавірусом https://nszu.gov.ua/e-data/dashboard/likarni-covid, а також які саме ліки пацієнти з COVID-19 можуть отримувати безоплатно і чи наявні вони у певному медичному закладі https://nszu.gov.ua/e-data/dashboard/covid-drugs-inventory.
Зверніть увагу, що дашбордами зручніше користуватись зі стаціонарних ПК.
3. Корисні вкладки на сайті НСЗУ
Так, відвідавши наш сайт https://nszu.gov.ua можна побачити:
-які саме послуги входять до Програми медичних гарантій і, відповідно, є безоплатними https://nszu.gov.ua/vimogi-pmg-2021. Для цього потрібно перейти за посиланням, знайти необхідну послугу та відкрити файл зі специфікацією;
-електронну форму на вкладці “Громадянам”, за допомогою якої легко подати скаргу НСЗУ, якщо у лікарні безпідставно відмовили в наданні послуги пацієнту чи вимагали гроші https://nszu.gov.ua/gromady.../osobistij-prijom/citizen-form;
-електронну карту аптек-учасниць програми реімбурсації лікарських засобів “Доступні ліки” та актуальний список лікарських засобів, які входять до програми https://nszu.gov.ua/ogoloshennya-pro.../dostupni-liky.
4. Телаграм-канал НСЗУ https://t.me/NSZU_gov та сторінка у фейсбуці НСЗУ для пацієнта.
Підписуйтесь, щоб отримувати найсвіжішу інформацію про найактуальніші цифри та дані щодо ситуації з пандемією, алгоритми дій пацієнтів з симптомами COVID-19, про права, правила та маршрути пацієнта в системі охорони здоров’я.
Джерело: https://www.facebook.com/103797864593681/posts/303710294602436/