Шановні друзі!

 ЗагривийВітаємо Вас на сторінках офіційного сайту Звягельської районної ради.

       Даний сайт створено з метою реалізації відкритості та прозорості діяльності районної ради, відповідальності та звітності перед громадою, а також забезпечення права жителів району на одержання достовірної інформації щодо роботи органів і посадових осіб місцевого самоврядування.
      На нашому сайті також діє система обговорення актуальних питань соціально-економічного, громадського, політичного життя району. Тому, закликаю громадян з активною життєвою позицією взяти участь в обговоренні проблемних питань, а також чекаємо Ваших цікавих пропозицій.
     Сподіваємося, що інформація, яку ми оприлюднюємо стане в нагоді усім, хто цікавиться історією та сьогоденням Звягельщини.

З повагою
Голова Звягельської районної ради                            

   Артур Загривий

Останні новини

На спільному засіданні постійних комісій

DSC 0516

23 квітня на спільному засіданні двох постійних комісій депутати розглянули ряд питань у рамках підготовки до чергової 5-ї сесії районної ради. Зокрема, це: внесення змін до районного бюджету на 2021 рік, питання комунальної власності та оренди майна, програма розвитку та фінансової підтримки, тарифи на платні послуги КНП «Новоград-Волинське міськрай ТМО» на 2021 рік, звернення та листи, а також інформації про виконання програм економічно-соціального розвитку Баранівського та Ємільчинського районів за 2020 рік та ін.

Засідання, за участі голови районної ради Артура Загривого та голови райдержадміністрації В’ячеслава Авраменка, провели Юрій Гнітецький - голова постійної комісії з питань бюджету, соціально-економічного розвитку, комунальної власності, транспорту та зв’язку та Микола Гриценко – заступник голови постійної комісії з питань освіти, культури, охорони здоров’я, у справах сім’ї, молоді і спорту та соціального захисту населення.

Нагадаємо, що напередодні, 21 квітня, відбулось засідання президії (детальніше: https://bit.ly/3az9ZaR).

Ви тут:Головна На спільному засіданні постійних комісій