Шановні друзі!

 ЗагривийВітаємо Вас на сторінках офіційного сайту Звягельської районної ради.

       Даний сайт створено з метою реалізації відкритості та прозорості діяльності районної ради, відповідальності та звітності перед громадою, а також забезпечення права жителів району на одержання достовірної інформації щодо роботи органів і посадових осіб місцевого самоврядування.
      На нашому сайті також діє система обговорення актуальних питань соціально-економічного, громадського, політичного життя району. Тому, закликаю громадян з активною життєвою позицією взяти участь в обговоренні проблемних питань, а також чекаємо Ваших цікавих пропозицій.
     Сподіваємося, що інформація, яку ми оприлюднюємо стане в нагоді усім, хто цікавиться історією та сьогоденням Звягельщини.

З повагою
Голова Звягельської районної ради                            

   Артур Загривий

Останні новини

РОЗРОБИЛИ РЯД ЗВЕРНЕНЬ НА ЗАСІДАННІ ПОСТІЙНИХ КОМІСІЙ

4
1
2
3
5
Продовжили роботу депутати районної ради. Вже на 14 годину дня працювали спільно дві постійні комісії з питань АПК, регулювання земельних відносин, екології та використання природних ресурсів і з питань регламенту, депутатської етики, законності, правопорядку та місцевого самоврядування
під головуванням Ігоря Михнюка та Віктора Федорука.
Розглядали актуальні питання на часі - про роботу Чижівської ГЕС, що порушує домовленості щодо її роботи і накопичує воду із річки Случ, чим самим призводить до осушення річки вниз по течії. Обговорили ситуацію, яка склалась із збором молока за вкрай низькими цінами. Підняли питання реєстрації сільськогосподарської техніки в місті Новоград-Волинський.
Заслухавши низку питань, народні обранці прийняли рішення вжити заходи та розробити звернення до відповідних контролюючих органів, винести на розгляд чергової сесії районної ради.
Приємно, що сезон відпусток не перепона для депутатів, адже вони є довіреними особами населення району і від їх активності залежить розвиток громад в цілому.
Ви тут:Головна РОЗРОБИЛИ РЯД ЗВЕРНЕНЬ НА ЗАСІДАННІ ПОСТІЙНИХ КОМІСІЙ